Естафети

 

Тімбілдинг в школі: як згуртувати учнів?

      Слово «тимбілдинг» походить від англійських слів «team» (команда) і «building» (побудова, утворення), тобто українською мовою перекладається як «командоутворення» та широко використовується в останні роки у сфері бізнесу, менеджменту, освіти.
      Найпопулярніші види тимбілдингу:
  • спортивний (активний).  Найчастіше цей вид активного відпочинку проходить на природі і поєднує в собі корисне з приємним: роботу по згуртуванню колективу і відпочинок на свіжому повітрі. Це вид тимбілдингу зі спортивними іграми, квестами і естафетами;
  • історичні рольові ігри. У ході такого роду тимбілдингу зазвичай відтворюються якісь історичні події та герої (це можуть бути як історичні бали, так й історичні реконструкції);
  • мистецькі заходи. Цей вид тимбілдингу спрямований і на згуртування колективу і на розвиток творчого потенціалу школярів. Тут може бути запропоновано маса варіантів інтелектуальних ігор, рішень кейсів або просто розвитку навичок у живописі, фотографії або віршуванні;
  • психологічний тимбілдинг зазвичай проходить у формі тренінгових занять. Суть таких заходів – виявлення лідера, розвиток комунікативних навичок усіх учнів і налагодження позитивної атмосфери в колективі.
Під час проведення спортивного заходу, а саме " Тиждень фізичної культури та спорту", я використала такий вид тимбілдингу як "спортивний". Вид діяльності - естафета на свіжому повітрі на території навчального заходу. 
Регламент:
Вступне слово.
"Незвична ранкова гімнастика"
1. Гра "Коловлізь"
3 команди + по 3 обручі на кожну.
Завдання: кожному учаснику команди по черзі потрібно пролізти через обручі діставшись фінішу.

2. Гра "Анегнт 007"
Завдання: кожен учасник має пройти смугу перешкод ( паутину) не зачепившись .


3. "Рапунсель"
Завдання: на кожну команду комплект скакалок. Учасники тримаючи скакалку мають заплести "косу" методом переміщення.


4. "Кенгуру на пеньках"
Завдання: учасники по черзі перепригуюсь смугу перешкод висотою до 1 м з подальшим приганням по пенькам ( мішечкам).

5. "Рукобол"
Завдання: на 2 команди по 1 фітболу. Учасники стоячи в колоні якомога швидше передати фітбол від початку до кінця колони. Останній учасник перебігає на початок і т.д. Таким чином колона рухається від старту до фінішу.

6. "Весела гусінь"
Завдання: учасники між собою затискають мячі . По команді рухаються по полосі перешкод таким чином, щоб мяч не випав.


Спортивна естафета "Проживи день як козак" приурочена Дню Покрови 

( для учнів 1-4 класів )

Проведений для кожного класу окремо в умовах адаптативного карантину

Мета уроку:

- виховувати любов до рідної Батьківщини, до історії та традицій   українського народу;

 - формувати навички здорового способу життя;

- розвивати силу, спритність, координацію рухів;

- виховувати організованість, колективізм.

Інвентар : тунель, корзина, баскетбольні мячі, м’які палиці, лавки.

 

Хід заходу

Шкільне подвір’я. Учасники розташовані по різні сторони естафети.

Ведуча.  Діти, скажіть а то знає хто такий  козак? Козак  означає – вільна людина.

Козаки були дуже відважними і не боялись смерті тому на голові залишали лише чуба – який попереджував ворога, що козак не боїться загинути в бою…

Серед козаків були – характерники це люди які володіли надзвичайними здібностями. Найвідомішим характерником був Іван Сірко, який наганяв страх на ворогів. 

А зараз ми з вами поринемо у минуло і проживемо один день із життя козака Івана Сірка!

 

1-й конкурс « Вставай!»

Учасники групуються у 2 колони. Перед кожною колоною розміщений «тунель».

Завдання: якомога швидше учаснику пролізти через тунель.

 

Ведуча. От і встали наші козаки. А далі що робили?  А далі козаки варили куліш. Але щоб зварити кашу, потрібно розпалити багаття.

 

2-й конкурс « Багаття»

Учасники по черзі пролазять по лавці, в кожну руку беруть по одному баскетбольному м’ячу  і проходять по доріжці викладеній із гімнастичних палиць. На кінцевому шляху учасник має прокласти м’ячі в корзину ( м’ячі – уявні дрова, корзина – уявне багаття).

 

Ведуча. Добре поснідали, а зараз подивимося. Чи правду люди говорять , що нашим козакам так важко у навчанні -  і так легко у бою?

 

4-й конкурс «Важко в навчанні – легко в бою»

Пройшовши перешкоду «Багаття» учасник стає на відмітку старту на якій розташовані 2 мішечки.

Завдання: на відстані 4 м учасник повинен поцілити мішечком в ціль.

Ведуча. Ох і вправні наші козаки. Всі вміють бігати, пригати та скакати. А загадки вмієте відгадувати?

5-й конкурс «Історична вікторина»

1. Довгий козацький чуб ( оселедець)

2. Символ гетьманської влади ( булава)

3. Широкі козацькі штани ( шаровари)

4. Кому на Січ вхід було суворо заборонено? ( жінкам)

5. Ця річ для козака була такою ж  цінною як і шабля. Носили її у спеціальному чохлі ( ложка)

6. Яку зброю козаки вважали чесною, справедливою? ( шабля)

Ведуча. Гарно козаки змагались,

Чесно грами, як завжди,

Були сильні та сміливі,

І розумні , й справедливі.

Але святу вже пора

Добігати до кінця.