- Вступне слово.
- Фізкультхвилинка для учасників квесту.
- Об'єднання в команди.
- Вручення батькам карти місцевості з умовними позначеняннями.
ГРАЦІОЗНИЙ І ЗАПОВЗЯТИЙ.
ЛЮБИТЬ У РОСІ КУПАТИСЬ …
ЇСТИ СІНО І БРИКАТИСЬ . ( схованка - березовий гай)
МОЖЕ В ЯБЛУКО ЗАЛІСТИ ,
А ПОТІМ ЙОГО Ж І З`ЇСТИ .
ВСЕ , ЩО СМАЧНО ВИЇДАЄ,
І ЗНОВУ ВИПОВЗАЄ. ( схованка - дитячий майданчик)
КІНЬ ЗА КОНЕМ ЇДЕ,
ОДИН ОДНОГО НЕ НАЗДОЖЕНЕ … ( схованка - дитяча гірка)
БЕЗ НІГ І БЕЗ РУК, А ПО ЗЕМЛІ ХОДИТЬ . ( схованка - дитячий автомобіль)
2. "Майстер загадок"
- лабіринт
- міньойон
- грибочок
- рукохід
Розв’яжи приклади. Постав
отриманий результат у порядку зростання ( від найменшого до найбільшого)
В |
О |
В |
И |
Г |
О |
Х |
Д |
7 |
4 |
17 |
10 |
2 |
6 |
18 |
20 |
Н |
І |
Л |
Й |
8 |
19 |
5 |
11 |
7-2 5+3 20-1 3+3 2+2
15+2
19-1 15-5 30-10 6+1 12-1 1+1
В |
О |
В |
И |
Г |
О |
Х |
Д |
7 |
4 |
17 |
10 |
2 |
6 |
18 |
20 |
Н |
І |
Л |
Й |
8 |
19 |
5 |
11 |
7-2 5+3 20-1 3+3 2+2 15+2
19-1 15-5 30-10 6+1 12-1 1+1
5. Клад
Учасники квеста виконавшим попередні 4 завдання, отримують фото (пазли) місця скарбів.
P.S. Карта з умовними позначеннями.
Навчальна гра квест "Школа виживання"
Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причини виникнення. Ознайомити з правилами поводження під час надзвичайних ситуацій та засобами захисту від надзвичайних ситуацій. Розвивати логічне мислення, образну уяву. Виховувати дисциплінованість, відповідальність за свої дії, організованість.
Регламент навчальної гри
I етап "Юний пожежник" ( 3-4 класи) (1-2 класи вболівальники)
1 перешкода "Лежаче дерево"
Умова: 2 команди.
Інвентар: 2 відерця, гімнастична палиця 6 шт. ( по 3 шт. на команду).
2 перешкода "Змійка"
Умова: 2 команди.
Інвентар: 8 конусів ( по 4 шт. на команду).
3 перешкода "Кенгуру"
Умова: 2 команди.
Інвентар: 4 конуси + 3 палиці з фіксаторами на конуси, 4 конуси + 2 гімнастичні палиці.
4 перешкода "Пеньки"
Умова: 2 команди.
Інвентар: 12 мішечків ( по 6 на кожну команду), 4 кола + 16 мячів ( по 8 на кожну команду).
II етап "Збираємо аптечку" ( 1-4 класи)
Умова: 4 команди
Інвентар: 4 комплекти аптечки ( виготовленні заздалегіть)
Комплекти в роздріб заховуються на території шкільного подвір'я. Учні по підказкам повинні віднайти і прокоментувати, що насправді повинно бути в аптечці, а що зайве.
III етап "Маленький лікар" (1-4 класи)
1-2 класи демонструють майстер-клас ( накладання пов'язки на палець).
3-4 класи демонструють майстер-клас ( накладання пов'язки на гомілку, запястя)
Даний етап гри проводиться під наглядом медичної сестри навчального закладу.
IV етап "Юний конструктор" ( 1-4 класи)
Умова: 1 клас- виготовляють плакат-памятку.
2 клас- збирають пазли ( тема: "Поводження з вогнем" з подальшим захистом своеї роботи)
3-4 класи - послідовна головоломка ( учні збирають головоломку на тему : "Поводження дітей вдома з електроприладами" з подальшим захистом своеї роботи)
Фінальний етап: Нагородження учасників грамотами.
Навчальна гра -квест «Superman»
В рамках тижня Цивільного захисту 03.05.2019року в Кирилівській ЗОШ-С І ступеня «Золота рибка» для учнів 1-4 класів була проведена навчальна гра -квест «Superman» .
Регламент:
I. Розминка 1-4 класи.
II. Майстер клас по виготовленні багаторазових марлевих повязок.
III. Майстер клас учнів
- 1 клас - вміст аптечки; медична допомога при порізах.
- 2 клас - перевязки;
- 3-4 класи - імобілізація.
IV. Спортивна естафета "Без паніки" (1-4 класи)
V. Творче завдання
- 1 клас - лепбуки - памятки;
- 2 клас - поводження з вогнем;
- 3 клас - електричні прилади;
- 4 клас - незнайомі речі в громадських місцях.
VI. Загальна фотосесія. Вручення подяк кожному класу.